To ne bo teološka misel, niti religiozna.
Če verjamemo, da Antikrist je, je enostavno tudi verjeti, da Bog je. Zakaj? Antikrist je
sicer za globokega vernika stalna imanentna vseodsotnost. In vsekakor vsak, ki globoko veruje, vsekakor ve, da obstaja stanje prisotnosti Boga,
torej prostor-čas, ko Bog je.
Če verjamemo, da Antikrista ni, je enostavno tudi verjeti, da Boga ni. Zakaj? Antikrist sicer za nevernika permanentno ne obstaja. In vsekakor vsak, ki se je prepustil prepričanju, da Antikrista ni, tudi ve, da obstaja vsaj čas vprašanja ali Antikrist je.
Oboji le bežno opazimo prisotnost, imanentno in permanentno. Zato tudi ne
doumevano življenja kot
biti in bistva ali narave v njeni njenosti ali vrline čiste ljubezni. Odsotnost pa je tako izstopajoče slaba, da človek k sreči ne more drugače, kot da jo opazi.
Antikrist ni trdilni, Antikrist je nikalni. Trdilni je prisoten, nikalni je odsotnost sama.
Kdo ni Antikrist. Niti koga.
http://idejalist.blogspot.com/2014/10/kdo-je-bog.html